czwartek, 11 października 2018

Matura vs Opowiadanie

Ohayou.
Znowu się spóźniłam, ale miałam (w sumie nadal mam...) dość gorący okres w szkole. Chyba już o tym wspominałam, ale jestem w kasie maturalnej, więc musicie mi wybaczyć małe obsuwy czasowe </3 Dopiero uczę się zarządzać czasem.
Dzisiejszy rozdzialik jest świeżo dokończony, więc nawet nie miałam czasu go przejrzeć i sprawdzić błędów. Zrobię to w najbliższym czasie, prawdopodobnie sobotę. Mam jednak nadzieję, że jeśli takowe się trafią, nie będą na tyle rażące, by uniemożliwić czytanie, dlatego zapraszam ♥
Kojarzycie ten schemacik? Na zakończenie mogę dodać, że obecnie znajdujemy się tuż przed punktem kulminacyjnym akcji opowiadania ;) Jeszcze nie jestem pewna, czy najważniejsze wydarzenia rozegrają się w jedenastym czy dwunastym rozdziale, jednak od teraz naprawdę będzie się dziać!
A póki co - czwartek, prawie weekendu początek. Mam nadzieję, że uda nam się jakoś dotrwać do końca :'D

Drugi początek

Shiro


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz