środa, 31 października 2018

Hello Halloween!

Ohayou.
Nie myślałam, że mi się uda, ale oto jest - pierwszy one shot na blogu!
Przepraszam za opóźnienie z Drugim Początkiem, ale w tamtym (i tym) tygodniu szkoła wygrała. Nie miałam czasu pisać. Zamierzam jednak nadrobić szybciutko rozdział, a zaraz po nim dodać kolejny. 
Moja wena jest niewyżyta.
Trzymajcie kciuki!
Koniecznie dajcie znać, co myślicie o opowiadaniu. Mogą być błędy, bo jeszcze niesprawdzane, ale mam nadzieję, że się spodoba ^^' Shocik jest z pairingiem KagaKuro, a tematyka związana z dzisiejszym "świętem". Starałam się jednak, by miało raczej uniwersalny wydźwięk.
Zapraszam do lektury i do poczytania niedługo!

Odsyłam Was do nowej zakładki, którą stworzyłam na potrzeby rozwoju bloga xD

Shiro

11 komentarzy:

  1. Witam,
    kochana co słychać u Ciebie? zamilkłaś na tak długo... jak tam egzaminy maturalne Tobie poszły? mam nadzieję, że bardzo dobrze... wiesz tak bardzo chciałabym nowy rozdział tutaj, albo na tym drugim blogu gdzie jest „druga gwiazdka”, mam na myśli ten który prowadziłaś za znajomą...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj!
    Reklama bloga zostaje usunięta z Katalogowo w związku z przedawnieniem (ostatni post opublikowany ponad rok temu).
    Zapraszam do ponownego zgłoszenia się w odpowiedniej zakładce po spełnieniu wymogów regulaminu spisu.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ayame
    Katalogowo

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka,
    kochana, co Ciebie słychać, bo ja się martwię już tyle czasu minęło... żadnego słówka id ciebie...
    Wesołych Świąt życzę...
    weny, multum weny  życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy jest jeszcze szansa na powrót? :( // Chingyu

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejeczka,
    kochana co u Ciebie słychać, mam nadzieję że nic złego się nie dzieje bo jednak martwi mnie ta długa cisza... choć malutka informacja by się przydała...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejeczka,
    kochana tęsknię za tym opowiadaniem... wróć tutaj proszę... co z naszym biednym Kuroko...
    weny, chęci życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejeczka,
    kochana co u ciebie, bardzo tęsknię za tą historią...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejeczka,
    kochana już tak dużo czasu upłynęło a tutaj nic nawet jednej małej informacji... a tak fajnie się zapowiadało to opowiadanie...
    proszę choć daj znak że żyjesz...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Zośka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejeczka,
      och kochana, no bardzo długo Cię nie było i mam nadzieję, na Twój powrót...
      Dużo weny życzę...
      Pozdrawiam serdecznie Zośka

      Usuń
  9. Hejeczka,
    tęsknię bardzo, kochana powróć tutaj...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń