niedziela, 23 września 2018

Punktualnie!

Ohayou.
Co prawda kilka razy zmieniałam datę publikacji przez natłok obowiązków związanych ze szkołą (i nie tylko ;;), jednak nareszcie udało mi się zagospodarować niezbędną ilość czasu,dokończyć rozdział i wstrzelić w deadline (jeden z wielu)! Postawał on baaardzo powoli. Bywały dnie, kiedy byłam w stanie dopisać zaledwie parę zdań, ale i takie, gdy nawet nie otwierałam laptopa.
Niewykorzystana wena boli, naprawdę.
Jestem już w klasie maturalnej, dlatego mój wolny czas został dotkliwie okrojony, ale zamierzam publikować rozdział co najmniej raz na dwa tygodnie. Wierzę, że uda mi się zmobilizować i odezwę się do Was już niedługo :3
W tym rozdziale starałam się przede wszystkim położyć nacisk na to, w jaki sposób Kurokoś powoli się zmienia. Mam nadzieję, że jest to wystarczająco czytelne ;; Chyba pierwszy raz piszę opowiadanie, które wymaga ode mnie aż takiego zaangażowania w rozwój głównego bohatera, dlatego prosiłabym o wyrozumiałość ^^'
Nie przedłużając, zapraszam do lektury.

Drugi początek
Rozdział 9

Shiro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz