środa, 29 sierpnia 2018

Nowy rozdział, a w nim akcja B)

Ohayou.
Ostatni tydzień przed powrotem do szkoły mija mi o wiele intensywniej, niż myślałam. Ledwo miałam czas, by dokończyć ten rozdział! Co prawda jest o wiele dłuższy, niż poprzednie (o całe dwie strony!), jednak faktem jest, że musiałam się naprawdę spiąć i dobrze rozplanować czas, który mogłam przeznaczyć na pisanie. Dlatego wybacznie mi proszę ewentualne błędy, bo za korektę zabiorę się dopiero wieczorem ;-; Już i tak spóźniłam się z publikacją (standard), więc nie chciałam Wam kazać jeszcze dodatkowo czekać, skoro dosłownie przed chwilą skończyłam pisać.
Nie przedłużając, zapraszam do czytania. Na zachętę powiem, że dzieje się, oj dzieje! Tekst jest dłuższy, ale (mam nadzieję ;^;) nie będziecie się nudzić.

A rozdział dedykuję Chingyu. Twoje wyznanie, że lubisz nieregularne publikacje, było dla mnie taką ulgą, że pozwoliło na chillu dokończyć chapterek. ♥ x'D 

Drugi początek

Shiro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz