poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Pierwsze opowiadanie: moje OTP

Ohayou.
Oto i pierwsze opowiadanie na moim blogu! Nie mogłam wytrzymać i zdecydowałam się opublikować rozdział jeszcze dzisiaj. Co mogę dodać... Długo nie musieliście czekać, aby przekonać się, jaki pairing wybrałam xD Jest nim oczywiście KagaKuro, jedno z moich dwóch OTP (czy w takim wypadku nie powinno być TTP? xD)
Mam nadzieję, że opowiadanie Wam się spodoba i przyjmiecie je ciepło. W tym miejscu jeszcze czuję się zobowiązana  Was ostrzec: zaczynamy z grubej rury, więc początek jest dość... brutalny. Kiedy zabiorę się za opis opowiadania, zaznaczę je 18+, ale oczywiście każdy czyta na własną odpowiedzialność. Póki co pozostaje mi poinformować o tym w tym miejscu.
Nie jestem jeszcze w stanie określić, kiedy uda mi się dokończyć rozdział drugi, jednak myślę, że wrzucę go przed upływem tygodnia. 
Trzymajcie się ciepło i do poczytania.

Drugi początek 

Shiro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz