poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Ohayou gozaimasu

Dzień dobry Państwu.
Podejrzewam, że niektórzy z Was trafili tutaj za pośrednictwem mojego starego bloga (klik), którego porzuciłam na rzecz jeszcze innego (klik), jednak na skutek wielu perypetii które toczyły się już... ohohoho 2 lata! xD zdecydowałam się zacząć od nowa. Nowe konto, nowy blog, nowy ni... Nie, nick zostaje w gruncie rzeczy ten sam, ponieważ go uwielbiam i uważam, że idealnie do mnie pasuje. Ah... Do nowości można dorzucić oczywiście nowe opka ;) 
Szczerze mówiąc pomysł na tego bloga zrodził się w mojej głowie spontanicznie, dokładnie wczoraj wieczorem, kiedy zaczęłam pisać nowe opowiadanie. Planowałam zachować je dla siebie, co najwyżej mojej przyjaciółki, ale... Wzięło mnie na sentymenty i jakoś tak postanowiłam dać swojej twórczości trzecią szansę. 
Ci, którzy już mnie znają, wiedzą, że w przeszłości zdarzało mi się znikać na czas nieokreślony, kiedy w moim życiu przychodził gorszy okres, a wena nie współpracowała. Oczywiście teraz nie gwarantuję, że zostanę na tym blogu na zawsze, jednak dołożę wszelich starań, aby zagrzać w nim miejsca na dłużej c: Z racji tego, na shirocreation będą pojawiać się nie tylko opowiadania/shoty z anime, ale także i moja własna twórczość (tu się nie oszukujmy - w większości gejowska xD).
Liczę na to, że niedługo uda mi się wrzucić na bloga pierwsze opowiadanko. Z racji tego, że idzie majóweczka, możecie być pewni, że przynajmniej przez jakiś czas będziecie mieli tu co czytać ;)
W razie pytań - nie bójcie się ich zadawać, na wszyściutkie odpowiem w komentarzach.
Do poczytania!

Shiro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz